tisdag 3 januari 2017

Akut rihnopharyngitis nasoparyngitis.


Jag lever, om än nätt och jämt.
Jag har råkat ut för en massiv rihnopharyngitis nasoparyngitis.
 eller förkylning om man hellre kallar det för det.

Jag har försökt kurera mig med kopiösa mängder choklad, en ny sticksöm och en pinsam mängd säsonger av Bones. Tyckte nästan jag hörde sambon säga "manflu" här ett tag, men jag har faktist varit rätt sliten ;)



Jag hade min första skoldag efter lovet idag, och även om jag helst skulle ha strypt mitt alarm i morse, känns det skönt att få återgå till de vanliga rutinerna.
Förhoppningsvis blir det här året, precis som alla andra av mina levnadsår, fyllt med en massa missöden som andra kan skratta åt och därmed ett lysande blogg år! ;)

Ha en bra fortsättning på veckan!

-I

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

I'm alive, barely.

I've unfortunately had the unpleasure of gaining a rihnopharyngitis nasoparyngitis.
Also known as a cold.

I've tried to cure it whit copious amount of chocolate, some knitting and a embarrassing amount of Bones seasons. I swear I heard the Fiancé say "man flu" ;)

I had my first day back to school after the Christmas break today, and even if I would have loved strangled my alarm when it went of this morning, it's nice to get back to the swing of things.

Hopefully this year will, just like all my other years of being alive, will be filled whit every day mishaps that other people can laugh at. And so forth bring a lovely blogging year ;)

Have a nice week!

-I











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar